Welke pilletjes zijn goed voor je als je een presentatie moet geven?

Ik heb gehoord van een vriendin dat je bij de DA pilletjes kan kopen. Waardoor je beter een presentatie kan geven. Want ik ben als de dood voor die presentatie. Ik heb hem donderdag.

Toegevoegd na 19 minuten:
En geen drugs of wiet of alcohol. Of pilletjes die heel erg opvalen. Mijn presentatie publiek zijn onder andere mijn ouders -_-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.6K

Het beste antwoord

Ik denk dat je vriendin pillen met valeriaan extract bedoeld, dat heeft een rustgevende werking.
Ik gebruik het zelf soms ook, het heeft goed geholpen bij toetsen, rij examens en dergelijke.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik gebruik zelf de pillen die je op de afbeelding ziet. Het is een natuurlijk product, verder niet verslavend ofzo.
Er staat op de verpakking 3x daags 1-3 pillen nemen. Als je de ochtend voor de presentatie de pilletjes neemt is het goed.

Je moet even de dosis testen. 3 pilletjes was voor mij te veel, ik werd een beetje duf, maar 2 was precies goed.
Als je de tabletten nu al haalt, kun je vast even testen wat voor jou goed werkt.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk is niet synoniem met gezond, onschadelijk of niet-verslavend ; opium is ook HEEL natuurlijk en heel rustgevend. ;-) Bovendien schijn je aan valdispert wel degelijk verslaafd te kunnen raken, al is het maar geestelijk. Dat kun je tenslotte aan zo ongeveer álles. http://forum.viva.nl/forum/Psyche/Bijna_elke_dag_Valdispert_slikken/list_messages/51403 http://www.goeievraag.nl/vraag/valeriaan-125gr-verslavend-elke-dag.100533 http://www.kiesbeter.nl/medische-informatie/medicijnen/valeriaan/
Kimath
12 jaar geleden
Dat wist ik niet excuses. Maar deze pillen zijn indien je ze met mate gebruikt verder niet schadelijk.
Ik vond ze zelf op het moment wel prettig tegen de zenuwen, maar ik snap dat je ze niet te vaak moet nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die pillen heb ik ook gebruikt, voor een operatie. Werkten erg goed! Je moet van tevoren inderdaad even uitzoeken wat voor jou de ideale dosis is.
Kimath
12 jaar geleden
@Rentam: Nee hoor, het is gewoon bij de drogist te verkrijgen. Het is geen medicijn, maar een homeopatisch middel.
Kimath
12 jaar geleden
Ja, dat bedoel ik inderdaad. De ochtend voordat je met de presentatie begint. Veel succes in elk geval :)

Andere antwoorden (2)

Nee, pilletjes waardoor je een betere presentatie gaat geven, die zijn er niet.
Wel zijn er pilletjes die je een beetje rustig kunnen maken als je stikt van de zenuwen (en pilletjes die je laten geloven dat je er rustig van wordt, wat vaak ook prima werkt). Die hebben ze inderdaad wel bij de drogist of apotheek, waar ze je ook het beste kunnen adviseren wat voor jou het meest geschikt zou zijn.

Maar de presentatie, die zul je zelf in elkaar moeten draaien. En als je een goed verhaal hebt en dat goed hebt voorbereid, komt het allemaal vanzelf als je eenmaal begonnen bent. Uiteindelijk is vrijwel iedereen een beetje, heel erg of verschrikkelijk zenuwachtig voor een presentatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen pilletjes, maar wat ook erg helpt is denken dat je publiek er minder van afweet, (hoop ik) dus als je iets kleins vergeet negeren. En denken dat je publiek in ondergoed op de wc zit wil bij sommige mensen ook helpen.