Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Om de hoeveel tijd gaan je sproeten weg? Of hoe gaan die weg?

Sproeten verpesten mijn engelengezicht! En ik wil ze weg!Weg met de sproeten!
Hoe? Om de hoeveel tijd gaan je sproeten weg? Of hoe gaan die weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen idee, behalve dat ik weet dat sproeten in de zomer vaak veel erger worden.
En ik weet dat velen sproetjes juist leuk vinden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben juist hartstikke blij met mijn sproeten! En ik heb er veeeeeeeeel! Ze worden wel meer in de zomer, maar weg gaan ze gelukkig niet, ik zou anders erg bleek zien in de winter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet dat jij er wat aan hebt, maar Ik wou dat ik sproeten had, dat staat zo leuk. Misschien moet je eens langs een huidarts gaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen antwoord, maar een reactie waar je misschien niet zoveel aanhebt, maar sproeten zijn prachtig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wou dat ik een paar van die schattige sproetjes had..
Kimath
12 jaar geleden
Sproetjes zijn echt schattig :)
En waarschijnlijk past het gewoon bij jou, bij je huid en haar kleur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sproetjes geven meisjes juist z'n lieve uitstraling! Gewoon lekker laten zitten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord