Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik moet vandaag een plankje van 2cm door slaan hoe groot is de kans dat ik mijn hand breek ik moet met de onderkant van mijn vuist slaan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat ligt er maar helemaal aan hoe lang het plankje is, van wat voor type hout het is, of het met de nerf mee of dwars op de nerf gezaagd is en of jij getraind bent of niet.
Maar ga er maar rustig van uit dat je het kunt, anders lieten ze je het niet doen. Vertrouwen is het halve werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ met stip
Je moet juist níet met de onderkant van je vuist slaan, want als je het risico wilt lopen dat je wat breekt, dan gebeurt dat wanneer je ringvinger en je pink als eerste het plankje raken. Je moet het plankje raken met de knokkels van je wijs en je -middelvinger. Dan komt het helemaal goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onderbouw het eens.
2 cm is prima te doen. Belangrijkste is, niet inhouden! als je er voor gaat sla dan door. Stel je doel iets onder het plankje , doe dus alsof het plankje een cm of 3 lager is dan hij daad werkelijk is. Hand goed op spanning houden als je slaat en geloof er in, zodat je absoluut niet inhoudt en remt.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kans is miniem klein. Luister naar de instructies en gewoon doen. De kracht die nodig is om dat plankje door te slaan is namelijk ook heel klein. Wanneer je hard met je vuist op de tafel slaat komt er meer kracht op je hand dan bij het doorslaan van zo'n plankje.

Maar het doel van de oefening is om vertrouwen te hebben in je eigen kracht. Door deze vraag te stellen en de antwoorden te lezen heb je eigenlijk het nut van de oefening al enigzins teniet gedaan.

Oftewel, ga ervoor en geloof in jezelf, dan komt het goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding