Bij mij heeft het ongeveer 2 weken geduurt voor het helemaal over was, maar dat was er maar één. Maar na een week kon ik wel weer normaal lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn kleine teen ooit gebroken en tot nu toe heb ik daar nog steeds last van, blijft zeer doen, maar inderdaad na een week of 2/3 kun je er weer op lopen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Arnica vermindert de zwelling.
Let wel: een kneuzing is meestal pijnlijker dan een breuk.
Je kunt er nog maanden tot half jaar last van houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In totaal kan de pijn van gebroken tenen wel een aantal maanden duren.
Je kan de tenen proberen vast te tapen aan gezonde tenen. Zo krijgen ze meer steun en rust om te genezen.