Zijn de dunne sigaretten van 'Vogue' minder slecht dan sigaretten van 'normaal' formaat?

Ik weet dat er evenveel schadelijke stoffen inzitten, maar mijn redenering is dat je er minder van binnen krijgt omdat de massa minder is...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.8K
Kimath
12 jaar geleden
ik hoorde van een vriend van mij die rookt dat deze sigaretten slechter zijn, omdat je meer papier rookt.

Het beste antwoord

Lijkt me dat je je eigen vraag beantwoord. Als jij echter dan een 2e sigaret nodig hebt om hetzelfde effect te bereiken, dan schiet je er natuurlijk geen fluitketel mee op. (En rook je inderdaad ook nog wat extra papier ;))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)

Andere antwoorden (1)

Als de sigaretten langer zijn dan de normale niet. Maar anders is dat wel. Hoewel het gewoon het allerbeste is om helemaal niet te roken...