Waarom veel vocht uit mijn vagina?

Ik heb altijd heel snel een opwindend gevoel. Er komt dan heel snel vocht uit mijn vagina en ik heb de neiging om mijn vagina aan te raken. Is dit normaal? Hoe is dit tegen te gaan of moet ik gewoon mijn vagina aanraken? Help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Het lijkt op seksuele opwinding. Wat mijns inziens heel natuurlijk is. Het is logisch dat je op zo'n moment je geprikkelde plekken wilt stimuleren en dus je vagina wilt aanraken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet je leeftijd niet maar dit is volkomen normaal.
Dat gevoel kan zomaar op komen of in bepaalde situaties opgewekt worden.
Je hoeft je er zeker niet voor te schamen of zorgen over te maken.
En als jij je vagina wil aan raken gewoon doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak je geen zorgen, dit is normaal. Het is lichamelijke opwinding die jij voelt en dat hoort nu eenmaal bij onze biologie.
Je vraagt je af of je dit tegen kunt gaan of dat je er aan toe moet geven. Dat moet je van het moment laten afhangen. Het voelen/ervaren van lichamelijke opwinding kan soms een beroerde timing hebben, je kunt er niet altijd aan toe geven. Probeer het gevoel dan te negeren en ergens anders aan te denken.
Maar als je gewoon thuis bent of ergens privé bent mag je hier gewoon aandacht aan besteden hoor. Dan mag je doen wat je prettig vind, dan mag je jezelf aanraken. Het is jouw lichaam en daar mag je van genieten.
En nogmaals: maak je geen zorgen, het is niet abnormaal, het hoort bij een volwassen lichaam hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belangrijk voor deze vraag is wat 'altijd heel snel' is.
Is dat een enkele keer overdag of 's avonds, geen punt. En is daar een aanleiding voor (een beeld, een gedachte, een gevoel), of overkomt het je ook tijdens situaties die daar geen enkele aanleiding voor geven ?

En heb je dan de neiging om niet alleen je vagina aan te raken maar ook eventueel te masturberen en bereik je op die manier ook regelmatig een orgasme ? An sich geen punt, zolang dat wederom incidenteel is.

Gaat het echter de HELE dag door bij het minste of geringste, en begin je het zelf storend te vinden, dan KAN het een teken zijn van (een beginnende) nymfomanie/hypersexualiteit. Daar wordt altijd erg lacherig over gedaan, maar het is een behoorlijk vervelende aandoening, die onder andere door het gebruik van sommige medicijnen veroorzaakt kan worden.

Het vocht verliezen uit je vagina is normaal. Ook als je niet per se opgewonden bent. De neiging daar steeds ' iets mee te doen' moet je een beetje in de gaten houden, zeker als je merkt dat het een dwang wordt. Als je op school of op je werk zo ongeveer elk uur naar het toilet moet om ' aan jezelf te werken' bijvoorbeeld.