Hoe komen alle bedrijven/sportclubs aan de tamiflu??

Er wordt gezegd dat tamiflu alleen op recept wordt verspreid. Hoe komen alle bedrijven en sportclubs (zoals Feijenoord) dan aan de tamiflu??? Ik heb hier thuis een echte risicopatient en ik krijg het niet in huis. Hoe zit dat? En waarom mogen voetballers direct onder de scan en moet mijn zoon een maand wachten op een echo vanwege het vermoeden van een uitstulping van de aorta???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik denk dat het voornamelijk een kwestie is van geld ( zoals zoveel in dit leven wordt geregeerd door deze materie). Bedrijven bestellen dergelijke produkten in grote getale, hetgeen flink wat oplevert voor de chemische industrie; ook de permissie om dit te doen kan zijn "aangekocht"; ik vind het totaal NIET kloppen dat jij geen tamiflu in huis krijgt voor je zoon, die zoals ik begrijp, duidelijk tot een risicogroep behoort, net zo min als dat hij een maand moet wachten op een scan, terwijl voetballers gelijk aan de beurt zijn. Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat je huisarts zo redelijk is hem tamiflu voor te schrijven en de scan-afspraak bij de specialist te versnellen ( een huisarts kan dat doen!) vanwege het gevaar dat een eventuele uitstulping van de aorta kan opleveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je huisarts zal onmiddelijk Tamiflu voorschrijven voor een risicopatient. Wat zegt die?
Er is een hoop peperdure Tamiflu te koop via internet, als je er persé aan wilt komen, dan lukt het wel.