enthousiasme, veel energie, open staan voor nieuwe dingen, niet zo snel ergens voor terugdeinzen.

vaak zijn deze eigenschappen in extreme mate aanwezig waardoor ze irritant voor andere of lastig voor jezelf zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat je actief bent en houdt van wat actie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat de mensen je meer aandacht geven en je soepeler aanpakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand met ADHD is energiek,kan veel dingen doen en staat open voor (nieuwe) uitdagingen.
Ook vertonen ADHD'ers een grote mate van creativiteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt wat meer pure reacties verwachten omdat ze niet lang over een reactie nadenken. Kan soms lastig zijn, maar ook vaak ontwapenend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen met ADHD zijn vaak harde werkers en daardoor zeer waardevol voor een bedrijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad vaak energie, enthousiasme. Maar ook door het springerige van de gedachten vaan goede ideeën, leuke woordspelingen, onverwachte invallen.
Sommige grote mensen hadden (waarschijnlijk) ADHD.

Toegevoegd na 2 uur:
Met grote mensen bedoel ik beroemde mensen ;-)