nuvaring in aanaking met heet (douche)water is dat erg?

ik kan er niet echt iets over vinden in de bijsluiter maar las op internet dat je de nuvaring met lauw water moet afspoelen. Nu heb ik gisteren zeg maar mijn vagina schoongespoeld aangezien deze naar mijn idee beetje aan het infecteren, blaasonsteking is en dat water was wel gewoon rond de 37 graden. Weet niet of dit kwaad kan?? Want als je bijv in bad zit lijt het me ook dat dat gewoon kan met de nuvaring..wat denken jullie? Het schoonspoelen was miss 2min ofzo.. En is denk ik niet heel diep water naar binnen gegaan..

Toegevoegd na 5 minuten:
ik heb sinds vandaag wel buikpijn en veel plassen, blaasontsteking symptonen, kan door die paar stralen water de veiligheid zijn verpest of hem kapot hebben gemaakt? Water was 37gr ongevee....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoi,

Nee water kan hem niet schaden, maar je zou het bedrijf even kunnen bellen die de nuvaring maakt, het nummer staat achter in de gebruiksaanwijzing.
en even je urine inleveren bij de dokter! (voor de blaasontsteking)