Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat helpt direct hiertegen?

Ik ben een beetje ziek en voel dat het erger wordt. Ik heb hoofpijn, lichte verhoging en ik ben verkouden. Nou heb ik vrijdag mijn laatste examen en ik MOET dus morgen leren. Dus wat is het beste medicijn wat direct werkt? Paracetamol heb ik al gehad maar dat neemt alleen de hoofdpijn weg en het zieke gevoel blijft

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
823

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Lastig voor je...
Wat ik altijd doe is voor het slapen vicks smeren op mn borst en rug plus citrosan nemen. Citrosan is te krijgen bij de drogist.
Zorg op de dag van het examen dat je neusspray en zakdoeken bij je hebt en neem van te voren ook een citrosan.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een nachtje slapen. Dan kun je morgen altijd verder met paracetamol, keelsnoepjes en dat soort zaken. Succes met je examen vrijdag! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij beginnende verkoudheid/griep neem ik zelf altijd 2 tabletten antigrippine ( gewoon te krijgen bij de drogist). Slaap je goed op en je gaat lekker zweten, zodat alle bacillen uit je lichaam gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NU naar bed gaan en morgen uitslapen. En tegen de middag pas gaan leren. Gun jezelf een beetje rust nu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had het vandaag zelf ook..
Ik heb een citroen uitgeperst, en met het sap en kokend water een kop thee gezet, een oud middeltje dat goed werkt.
Zorg er ook voor dat je genoeg frisse lucht en vocht binnen krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding