Hoe een sociale nachtmerrie op schoolkamp overleven?

80 meiden + 10 slaapzalen + 7 dagen= nachtmerrie.
Wat kan ik tegen de sociale problemen doen, dit is de eerste keer dat ik op schoolkamp ga. De groepen kennen elkaar al. Sociale problemen oa beschuldiging van alles en nog wat, ruzies, pestgedrag

Toegevoegd na 12 minuten:
ik ben 1 v/d 80

Weet jij het antwoord?

/2500

Zie mijn antwoord bij reacties:-)

handleiding om 80 meiden te overleven zorg dat je genoeg drinkwater en voedsel op een veilige (en verstopt voor de meiden) plek hebt. Hou ALTIJD een vuur- of steekwapen bij je (harde wapens als een pijp kunnen natuurlijk ook) en als ze je dan toch te pakken krijgen, zorg voor een vluchtroute die naar de dichtstbijzijnde stad of dorp etc. gaat zodat je een telefoon kunt lenen een 112 kunt bellen. (als je het telefoonnummer hebt van een hoge pief in het leger is dit ook handig) waarschuwing: Deze handleiding is niet te gebruiken als deze meiden door zombie's zijn geïnfecteerd, door het feit dat ze tegen de wapens kunnen. Als dit het geval is, is je enige kans om te overleven de hoofden af te hakken en in een kast (of andere donkere ruimte) te leggen zodat de ogen niks meer kunnen zien.

Hou jezelf voor dat het na 7 dagen weer voorbij is. Wie weet valt het mee, ik hoop het voor je. Ik heb zelf geen goede herinneringen aan dat soort kampen, maar het wel altijd overleefd - me terugtrekken indien mogelijk, de rest een beetje negeren, op de achtergrond blijven, desnoods in de buurt van de leiding blijven. Sterkte, en echt, die week gaat voorbij!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100