Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik word elke nacht om 5.30u wakker. nu al een week lang! Hoe kan dit?

Ik heb het wel eens eerder gehad dat ik om 3.15 steeds wakker werd.. ik kan de hele week gewoon uitslapen maar word nu toch steeds midden in de nacht wakker.. op hetzelfde tijdstip?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Dit heb ik ook een tijdje meegemaakt. Mijn tante hield toen een touwtje met een ring boven mijn hoofd, en deze begon te draaien zonder dat mijn tante iets deed. Ze zij dat ik "vol" zat met aardse straling. Ik heb mijn bed verzet in mijn kamer, en slaap weer prima. Mischien is dit ook wel het geval bij jou.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze zei bedoel ik, sorry voor slechte spelling :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.30 is natuurlijk niet echt midden in de nacht. Er zijn mensen die dan al aan het werk gaan.
Misschien rijdt er tegenwoordig wel iemand met een scooter/brommer op straat waar je wakker van wordt. Een nieuwe krantenjongen ofzo.
Of zijn ze in de buurt aan het werk, waardoor er geluid wordt gemaakt wat voor jou nog vreemd is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je spiritueel bezig bent met jezelf te ontwikkelen kan je dit eens doorlezen... (hopelijk kan je Engels).

De zogenaamde club van 3uur AM.
"Many of you started waking up at 3 o'clock in the morning, joining the 3am club."

Zoek in het verhaal eens naar hoofdstuk "Fifth Dimensional Adjustments"

http://www.mayanmajix.com/art2240.html

In het kort is het een tijdstip waarop je spiritueel de meeste inzichten kunt verkrijgen. Mits je daarvoor wel de tijd en gelegenheid voor neemt. Ook veranderd het slaappatroon voor de mensheid. Volgens het verhaal tenminste. Jammerlijk nog niet het 'werkpatroon' om geld te verdienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een heel kort antwoord "maar kom het misschien door stress?"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je misschien recent iets meegemaakt wat enorme indruk op je gemaakt heeft, zelfs traumatisch is. Ikzelf heb n.l. hetzelfde. Nadat mijn man en zoon overleden waren, werd ik altijd op een bepaalde tijd 's-nachts wakker, terwijl ik vroeger de hele nacht doorsliep, en als ik niet werken moest lekker kon uitslapen. Dat gaat nu nog steeds niet. Dan heeft wellicht degeen die als antwoord stress gaf gelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding