is een. groepje spataders in je teelbal gevaarlijk

Het is voor een veertien jarige

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik zou maar naar de huisarts gaan om het te verwijderen. Het kan onvruchtbaarheid veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar is het gevaarlijk voor iets anders ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een varicocele op zich is niet ernstig. Door de ophoping van bloed in de balzak kan echter de vruchtbaarheid van de man verminderen. In dat geval kan een behandeling nodig zijn. Een varicocele die geen ernstige klachten geeft, hoeft niet behandeld te worden. Indien een kinderwens bestaat, is een operatie nodig om de varicocele op te heffen. Voor deze ingreep hoeft de man vaak niet langer dan een dag in het ziekenhuis te blijven. Bron ; http://www.dokter.nl/index.php/Penis-testikels/135612-spataders-op-de-teeltbal.html#
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus als ik het goed begrijp is het noet nodig om naar de huissarts te gaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet bedoel ik *
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of bedoelen jullie dat de operatie geen pijn doet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De operatie zal sowieso geen pijn doen. Lees even de bron door dan worden je vragen meteen beantwoord
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super hard bedankt