Als ik in de spiegel kijk vind ik mezelf eigenlijk altijd wel knap maar op sommige foto's vind ik mezelf echt lelijk. Hoe kan dat?

Want ik heb namelijk niet dat ik anderen in spiegelbeeld ineens knap vind. Of dat ik iemand de ene keer echt lelijk vind en een andere keer knap.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry. Ik moet toch iets zeggen om mijn vraag te stellen. Ik kan wel allemaal synoniemen gaan ophangen om er omheen te draaien. En een narcist zou zichzelf op foto's niet lelijk vinden. Niet te moeilijk doen dus. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je mag jezelf toch wel knap vinden :s
Kimath
12 jaar geleden
ik ken het wel hoor, een foto net op het verkeerde moment genomen, of raar belicht en je ziet er vreselijk uit! :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dat ben ik toch niet helemaal met je eens hoor sterrenhemel. Ik vind mezelf soms ook best knap in de spiegel (maar soms ook niet) en ik vind mezelf soms ook best knap op een foto (maar soms ook niet). Als je jezelf eens knap vind hoef je nog geen narcist te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Barney is Legendary.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn natuurlijk mensen die echt naast hun schoenen lopen. Maar je moet het je hele leven met jezelf doen. Dan kun je maar beter van jezelf houden toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn ook mensen die op fotos knap zijn en in het echt heel lelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het te maken heeft met hoe je op de foto's komt te staan. Zijn ze spontaan gemaakt of weet je ervan, met welke kant sta je op de foto, heb je drank op( wink ), hoe zit je haar die dag en heb je een lange drukke week of dag achter de rug. Ik heb het juist andersom me foto's lijken leuk maar me kop voor de spiegel ziet er niet uit;) en dan daarbij:) jou mening is niet andermans mening. Mijn vriend vind meestal alle foto's lelijk terwijl ik niet genoeg kan krijgen van zijn foto's.

Antwoorden (4)

Een foto is een moment opnamen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is al eerder een soortgelijke vraag als die van jou gesteld. Ik heb de link erbij gezet, misschien vind je daar een antwoord op je vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op foto's sta je stil en voor de spigel beweeg je altijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook heel erg aan de kwaliteit van de camera liggen. Een spiegelreflex camera geeft over het algemeen vollere / geslaagdere foto`s Terweil je bij simpele camera`s maar af en toe een pareltje schiet. Ook is het bij het poseren een misverstand te lachen met je mond. Je ogen zijn veel belangrijker om een stemming mee uit te drukken.