Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een rood bobbeltje op mijn schaamlip wat kan 't zijn?

Ik heb al een tijdje last van jeuk bij mijn vagina, maar dat heb ik al eerder gehad maar dat is na een tijde over gegaan. maar nu is't weer terug en al langer dan de vorige x. nu voelde ik een klein hart bobbeltje aan die binnenkant van me schaamlip. Wat kan dit zijn? Ik heb wel al seks gehad, maar het is sinds maand uit, en heb al langer dan een maand geen seks gehad. Maar we hebben een relatie van 2 jaar gehad. dus een soa lijkt me sterk, anders was het er al eerder geweest. Wat moet ik nou doen? Naar dokter wat ik eerlijk gezegd niet durf want moet ik aan mijn moeder vragen enz. Moet ik gewoon afwachten?

groetjes

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Een rood bobbeltje dat steeds wat groter wordt?
Kun je met twee watenschijfjes uitknijpen. Erg pijnlijk. Maar dan goed schoonmaken.
Misschien als onderstaande....

http://www.goeievraag.nl/vraag/soort-puist-schaamlip-gevaarlijk.144451
laatste antwoord van amc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan zijn dat het een steenpuist is. Knijp het dus niet uit!! Dat kan alleen maar erger worden. Als het inderdaad een steenpuist is, laat het ook niet weghalen door de huisarts! Je lichaam zelf regelt dat proces voor je.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt toch voor de zekerheid beter maar even naar de dokter gaan. En dat hoef je echt niet aan je moeder te vragen zoals je schreef.

Je kunt gewoon zelf met de huisartspraktijk bellen voor een afspraak, en als je tegen de dokter zegt dat je liever niet hebt dat je moeder het te weten komt, zal hij zeker zijn mond houden. Hij heeft ambtsgeheim wat hij moet naleven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook 'standaard' zulke bobbeltjes hebben.
Als je dit bobbeltje nooit eerder hebt gevoeld, kan het inderdaad een puistje of klein ontstekinkje zijn, bijvoorbeeld van een kliertje.
Als je zeker wilt weten wat het is en of er iets aan gedaan moet worden, zul je toch naar de dokter moeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing