waarom heb je allemaal tips en boeken voor het afvallen, en waarom heb je dat niet als jer er wat bij wilt en dat zo niet lukt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb al eens naar Sonja Bakker ge-emaild of ze niet een aankom-boek heeft maar helaas.. Ik heb hetzelfde probleem..

Het beste antwoord

Omdat de meeste mensen willen afvallen. Er is geen markt voor producten voor aankomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Koolhydraten zijn er om te verbranden, wanneer je niet verbrandt, dan zal het worden omgezet in vet. Als je vet nodig hebt is dat geen punt, maar in jouw geval zou ik zeggen, eet meer eiwitten, zo bouw je spierweefsel op. Dezelfde eiweitdrankjes die je voor het afvallen gebruikt, kun jij gebruiken om aan te komen. Je moet er dan meer van nemen. Herbalife heeft goede shakes. Als je tussen je maaltijden door een shake neemt, weet ik zeker dat je zult aankomen.

Los van alles, kan het ook zijn dat je nooit veel zult aankomen omdat nou eenmaal je bouw zo is. Ik vrees dat je dan gewoon zult moeten accepteren dat je dun bent en zolang je gezond bent is dat geen probleem toch?

(en....neee, ik handel niet in herbalife) ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat men dik meer ziet als een probleem vanwege gezondheid, of men voelt zich er niet prettig bij.

Hieronder een site hoe je het beste kan aankomen, je moet wel even inloggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me dat een boek voor afvallen je ook kan helpen om aan te komen.
Je doet namelijk het tegenovergestelde.

Er zijn tips hoor om bij te komen. Alleen die boeken wil je niet lezen, want die gaan over anorexia.
Net zoals je wilt afvallen of bijkomen. De oorzaak is psychisch, dus je oplossing moet ook van psychische aard zijn.
Die boeken zijn er alleen maar omdat psychisch heel eng is. Men slikt liever een pilletje. Je ergste verdrieten, angsten en boosheden zijn gewoon heel eng. Maar diep van binnen blokkeren ze je en maken ze je wie je nu bent.

Dus of je nu dik of dun bent. Diep van binnen ben je je ideale gewicht. Altijd. Je wilt zo zijn, ook al ben je dat niet altijd bewust.

Zowel dikke als dunne mensen kunnen gezond zijn.

Dun gezond zijn is wanneer hij niet leeft naar de overtuiging dat hij maar een zwak, futloos, breekbaar, krachteloos schepsel is.
Maar als hij het bovenstaande wel denkt, dat zij hij zich daarnaar vormen.

Dik gezond zijn: Een persoon met een immens rijke inhoud, talenten, scheppingskrachtsen, gevoelens, energieen als van een kerncentrale... Een oerstevige gebouw is nodig om dit allemaal te kunnen herbergen.
Maar als twijfel dit teniet doet, wordt hij ziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom op, kom aan! van Suzanne Bader

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/kom-op-kom-aan/1001004006191991/index.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Een boek over op een gezonde wijze aan meer lichaamsgewicht komen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er staat op de kaft dat het een boek is om weer zin in eten te krijgen, maar het gaat voor een enorm groot deel over gezond aankomen.
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Je hebt een gok genomen door de verborgen vraag van de vraagsteller te beantwoorden, maar ik denk dat je een goede gok hebt genomen. Complimenten en een duimpje omhoog voor je antwoord!