Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen natuurartsen en homeopathisch artsen?

Ik ben opgegroeid met de huisarts, maar kan me voorstellen dat ik vertrouwen kan vinden in niet medisch-wetenschappeijk onderlegde geneeswijzen. Wat me aanspreek is genezen dmv kruiden en geneeskrachtige planten. Ik zelfdokterde wel al veel, maar veel gaat me toch boven mijn pet.
Ik heb geen idee waar ik de zoektocht naar vertrouwen kan starten. Mijn vraag laat het balletje dan misschien al eens rollen in een richting waar ik heen kan??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord