Wie weet waarom ik nooit transpireer in mijn infraroodcabine?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zet de temperatuur op 55 graden en dan nog zweet ik niet.
Advies is tussen 40 en 55 graden.

Weet jij het antwoord?

/2500

mischien is ie wel kapot, ik zal hem maar even na laten kijken als ik jou was, ik heb het al warm als ik naar de brievenbus loop

Waarschijnlijk omdat een infraroodcabine (max. 55 graden) geen sauna (ongeveer 70-95 graden) is. Het is dus gewoon lang niet zo warm.

Misschien een stomme wedervraag, maar het staat niet expliciet in je vraag: Heb je de indruk dat je infraroodcabine werkt? Krijg je het wel warm maar zweet je niet, of krijg je het uberhaupt niet warm? Als je het wel warm krijgt maar niet echt gaat zweten moet je misschien langer blijven zitten, meer drinken of je bloedsomloop laten checken (of je helemaal eens na laten kijken, lijkt me op z'n minst wel een bezoekje huisarts waard). Als je het helemaal niet warm krijgt, zou je inderdaad het apparaat eens na moeten kijken. Krijgt hij wel stroom (branden er lampjes in de knopjes of iets dergelijks)? Zitten er zekeringen in die gesprongen kunnen zijn? Is de lamp stuk? Als je hem eruit draait, kan je met een multimeter meten of hij een weerstand heeft (niet nul en niet oneindig, ergens ertussenin).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100