Hoe kan het dat ik tijdens en kort voor de menstruatie zo vaak moet plassen?

Ongeveer elk uur, soms vaker. En is er iets aan te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
28.9K

Antwoorden (5)

Misschien heb je blaasontsteking? Ik zou gewoon eventjes naar de dokter gaan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daar ook wel last van , wss doordat je voordat je ongesteld word vocht vast houdt en dat moet er dan (gelukkig maar) toch weer uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je baarmoeder wordt wat groter voordat je ongesteld wordt, dat kan extra druk op je blaas veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je baarmoeder is gevuld met bloed en dus groter en drukt op je blaas waardoor er minder ruimte is in de blaas en waardoor je dus sneller moet plassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je voor de menstruatie vaak vocht vasthoudt en dat later weer kwijtraakt.