Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb ik clownseczeem?

3 maanden geleden onstonden er twee schrale plekken rond mijn mondhoeken. Hieruit kwamen hele kleine (toen nog huidskleurige) bultjes. Deze zaten toen nog alleen op de schrale plekken. Later werden ze wat roder en breidde het zich uit tot mijn wang. Nu, 3 maanden later, heb ik opeens veel meer puistjes. Wel is een groot deel van die kleine bultjes weg. Alleen zijn er nu, waar de bultjes op de schrale plekken zaten, kleine roodbruine vlekjes. Ik vraag me nu af, wat is dit? is dit clownseczeem? Maar het is zeker niet zo erg als de foto's van google als je clownseczeem googled. Het waren namelijk echt hele kleine bultjes, maar wel pijnlijke (vooral als je erop drukte). Waarschijnlijk is het ook een beetje hormonaal want ik ben namelijk al een tijdje 15.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe even een foto dan?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

nou mijn Tante is zuster maar ik heb ook geen idee, ik denk dat het te maken heeft omdat je ouder wordt dus "puberteit" dat denk ik dan
Ik heb er ook niet echt verstand van. Of misschien is het uitslag ofzo Vorige keer had ik ook kleine bultjes in me nek en dat kwam door een sjaal dus dat was Uitslag, dus misschien wat jij hebt is ook Uitslag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing