Hoe voorkom ik dat mijn billen/bevenbenen nat worden van het plassen?

Als ik ga plassen, gaat het verschillende kanten op en dan worden mijn billen/bovenbenen ook nat. Ik ben een meisje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21.2K

Antwoorden (5)

Zo gaan zitten dat je rechtstreeks in het water plast dus dat het niet via de rand kaatst, heb je schaamhAar het helpt ook wel is dat weg tescheren als je urinebuis ver boven in je vagina zit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat met wildplassen, daarom heet het ook "wild"denk ik. Dan loopt het zelfs omhoog tegen mijn been op, en spetter ik op mijn schoenen. Maargoed op de wc zou het toch wat minder "wild"moeten zijn. Misschien probeer je je plas eruit te "persen" met een straal van 6 bar? Als je nu rustig gaat zitten en het eruit laat lopen, scheelt dat misschien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je brengt altijd een glimlach op mijn gezicht met de manier waarop je iets uitlegt :)))
Goed antwoord, ik weet er niets beters op te verzinnen. :)
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijn dat ik nog iemand aan het lachen maak :) Het leven is al zuur genoeg en soms moet ik er toch even iets smeuïgs van maken. Bedankt voor de +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD geweldig +1 :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je van mij *glimlacht*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 6 bar krijg je waarschijnlijk nog wel een natte boel omdat het allemaal weer omhoog spat haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geweeldig xD
ItisILeClerc
12 jaar geleden
bijkomend voordeel is, dat je met 6 bar ook onkruid tussen de tegels weg krijgt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ :-p
Ja helaas hebben wij niet zo'n mooi apparaat als je jongens.

Maar dit kan je proberen.
Als je plast pers het niet eruit. ontspan je en laat het lopen. Wacht dan ook niet tot dat je het niet meer kan ophouden, maar ga ruim op tijd.
Ga dan ook goed midden op de bril zitten, (je plasgaatje zit in het midden van je vulva)
Wat ook kan helpen is voor het plassen even je binnenste schaamlippen. bij het merendeel van de vrouwen zijn deze langer dan de buitenste en als ze tegen elkaar plakken kan je staal alle kanten op schieten.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je gaat zitten om te plassen moet je niet 'gewoon maar gaan zitten' maar goed je bekken kantelen. Ga een beetje wijdbeens zitten en houdt je billen schuin omhoog en achterwaarts gericht. Zorg ervoor dat je urinebuisopening een beetje naar achteren wijst. Dat zou de meeste problemen moeten verhelpen. Eventueel kun je er voor zorgen dat je schaamhaar wat korter is. En let er ook op dat je binnenste schaamlippen niet scheef zitten.
Plas ook rustig, niet gehaast naar buiten persen maar goed ontspannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij vrouwen komt de urinebuis rechtstreeks in de vulva uit. Daarna verlaat de urine het lichaam al snel, in tegenstelling tot bij de man.

Het is voor vrouwen daardoor moeilijker om de urinestraal te richten.

Al zittend helpt het als de vrouw iets naar voren leunt en haar benen gesloten houdt, dat helpt de straal naar beneden te richten.