Neus gebroken of gekneusd?

Ik heb gisteravond een hele harde bal tegen mijn neus aan gekregen. Hij is niet dik, niet blauw en ik ben niet duizelig geweest. Wel een beetje hoofdpijn. Maar als ik moet lachen voel ik het al. Er zit wel een bobbel op maar volgens mijn vriendin was dat gewoon een bot. Het heeft ook niet gebloed maar mijn moeder zag wel dat er iets tegen aan was gekomen. Wat moet ik nu doen?

Liefs.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Ik zou voor de zekerheid toch even naar de huisarts gaan en dan foto's laten maken. Een grote breuk zal het niet zijn, maar een klein breukje kan altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
even naar de eerste hulp toe gaan, en ze zullen een foto maken, om te kijken of t is gebroken...
als t gebroken is krijg je meestal een beschermend kapje op je neus zodat kan genezen ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga meteen naar de huisarts. Als je neus moest gebroken zijn en je wordt niet behandeld, kan dat later nare gevolgen hebben.