Ongelijke schaamlippen, is dit normaal?

Mijn vriendin zegt: Hey ik heb een probleem. Ik weet niet of dit normaal is maar mijn rechter schaamlip is heel lang maar mijn linkerschaamlip is heel kort en ik schaam me der voor, moet ik hiervoor naar de dokter gaan????

Aldus mijn vriendin

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat is nooit geen 100 % gelijk, alleen, bij de ene valt het wat harder op dan bij de andere.....dus geen zorgen maken...dat is moedertje natuur.

Jazeker, dat is heel normaal. En het is ook heel normaal dat je weleens kijkt naar hoe je vagina eruit ziet. Dit is zelfs aan te raden, want eventuele veranderingen in je vagina worden dan door je opgemerkt. Het is ook normaal dat veel vrouwen vraagtekens zetten bij hoe hun vagina eruit ziet. Vaak vinden vrouwen hun eigen vagina niet mooi of zijn bang dat het niet normaal eruit ziet. Of ze zijn bang dat een man het niet aantrekkelijk zal vinden (mannen zijn niet zo kieskeurig met vagina's hoor!, ze vinden het al gauw opwindend). Daarom wil ik je nog even op het hart drukken dat iedere vagina verschillend is. Sommige schaamlippen zijn donker(bijna paars) van kleur, anderen rood, of roze. Ook kunnen de binnenste schaamlippen wat groter zijn en steken ze een beetje naar buiten. En ongelijke schaamlippen is ook heel normaal, ik denk dat bij bijna geen een vrouw ze precies even groot zijn. Maar je hier dus absoluut niet druk over.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100