Zijn er programma's om zaken zoals je dagelijkse bezig heden bij te houden?

Ik eet de laatste tijd ongezond en geef vaak te veel geld uit. Ook stel ik veel dingen zoals school uit. Nu wil juist mezelf zeg maar gaan managen door mezelf bij te houden door middels een Windows programma. Bestaat er zoiets en het liefst in 1? Met statistieken enzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een beetje overweg kunt met Excel denk ik dat dit al voldoende voor je kan zijn. Hier heb je eveneens de mogelijkheid al je gegevens in statistieken weer te geven