komt het door het warme benauwde weer of door ziekzijn dat ik me niet lekker voel?

Ik heb het al een paar dagen benauwd ik voel me suf en moe en ik heb buikpijn oftewel ik voel me niet lekker maar ik weet niet of het komt dootday het buiten nu rond de 30°c en bemauwd is.of doordat ik ziek ben aan het worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
*Dootday moet zijn doordat

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kan inderdaad komen door het weer komen maar ook als je iets verkeerds hebt gegeten. Of je wordt ziek. Als het echt niet gaat zou ik de huisarts bellen en je klachten aan de arts uitleggen. (of morgen meteen de huisarts bellen)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank je voor de tip had nog niet er aan gedacht dat het door eten zou komen