Is er een club of iets dergelijks waar je als man zijnde vrouwen mag kietelen?

Ik heb ooit eens een filmpje op internet gezien waar een man zijn vriendin eens flink ging kietelen, ik had dat ook wel willen doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.8K

Het beste antwoord

ik denk dat je "het" een beetje in de BDSM hoek moet zoeken, als je en subje (onderdanige) "hebt" kun je daar (bijna) alles mee doen - dus ook kietelen.......

Het bewuste filmpje komt uit deze zelfde "hoek"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga in die hoek zoeken en het zal mij waarschijnlijk wel lukken om daar hetgeen te vinden wat ik zoek.

Andere antwoorden (3)

Zoek dan een vriendin die je naar hartelust kan kietelen.

Of zoek een publieke vrouw die zich voor het geld wat jij betaalt liever laat kietelen......dan seks te hebben.

Als je maar betaalt, zullen er best vrouwen zijn die zich voor geld willen laten kietelen.

Maar er is niet zoiets als een "kietelclub".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zijn er zeker. In Duitsland zit een "badjasclub." Bij binnenkomst krijg je een badjas aan en mag je zoveel vrouwen kietelen als je wil ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, Heb jij ook enig idee hoe die club heet en in welke plaats deze is gevestigd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat moet ik aan een vriend van me vragen. Hij gaat er geregeld heen. Het is iig niet ver over de grens. Ik denk in de buurt van Duisburg en ze noemen het "de badjasclub." Ik ga het voor je navragen, dus je hoort nog van me. Info voor hier misschien iemand een idee krijgt:
Voor €50,- mag je de hele dag gratis eten en drinken. Bij binnenkomst moet iedereen zijn kleren uit doen en in een kluisje stoppen. Je krijgt een badjas en slippers. In het midden staat een grote ronde bar en eromheen tafels. Er werken ongeveer 50 meisjes die je gratis mag kietelen. (wil je meer dan kietelen moet je betalen ;) ) Altijd veel volk aanwezig omdat het schijnbaar nogal leuk is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit geloven we pas als we een adres hebben, hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is de "fun garden saunaclub"
Zit op de tackenweide 22 in Emmerich ;)
er zijn genoeg clubs, waar je van alles met vrouwen samen kunt doen, van een kietelclub heb ik nog niet eerder gehoord. misschien is het een idee om zelf een club te beginnen en dan kun je uiteraard elke dag iemand kietelen...