Is er een club of iets dergelijks waar je als man zijnde vrouwen mag kietelen?

Ik heb ooit eens een filmpje op internet gezien waar een man zijn vriendin eens flink ging kietelen, ik had dat ook wel willen doen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik denk dat je "het" een beetje in de BDSM hoek moet zoeken, als je en subje (onderdanige) "hebt" kun je daar (bijna) alles mee doen - dus ook kietelen....... Het bewuste filmpje komt uit deze zelfde "hoek"

Zoek dan een vriendin die je naar hartelust kan kietelen. Of zoek een publieke vrouw die zich voor het geld wat jij betaalt liever laat kietelen......dan seks te hebben. Als je maar betaalt, zullen er best vrouwen zijn die zich voor geld willen laten kietelen. Maar er is niet zoiets als een "kietelclub".

Die zijn er zeker. In Duitsland zit een "badjasclub." Bij binnenkomst krijg je een badjas aan en mag je zoveel vrouwen kietelen als je wil ;)

er zijn genoeg clubs, waar je van alles met vrouwen samen kunt doen, van een kietelclub heb ik nog niet eerder gehoord. misschien is het een idee om zelf een club te beginnen en dan kun je uiteraard elke dag iemand kietelen...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100