Hoeveel calorieën moet een vrouw per dag binnen krijgen ? haal je dat met alleen komkommer en sinaasappel?

Ik ga dit vanaf morgen doen. Ik weet dat het heel slecht is maar het heeft persoonlijke en medische redenen dus aub geen commentaar daarop. Als ik er nog iets bij moet eten hoor ik het ook graag. Aub tips

Weet jij het antwoord?

/2500

2000 en ik denk het wel maar ik denk niet dat het goed is alleen die 2 ftuitsoorten

Een vrouw moet ongeveer 2000 kcal per dag binnenkrijgen. En dat ga je echt niet redden met alleen een komkommer en een sinaasappel. Ik snap dat je graag wilt afvallen, maar zou het op een andere manier proberen. Bijvoorbeeld door van alles wat minder te eten. Of geen vette dingen meer. Het is echt niet goed voor je lichaam om alleen komkommer en sinaasappel te eten. Zorg dat je meer beweegt en minimaal 1700 kcal per dag binnenkrijgt. Dan ga je ook echt afvallen! Misschien niet zo snel, maar wel veel verantwoorder. Ik ben zelf op die manier 21 kg afgevallen. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100