Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het normaal als je snachts alleen in je kamer ligt dat je dn geruis hoort?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Daar kunnen allerlei redenen voor zijn. Ik hoor 's nachts de snelweg verderop, een continu geruis met soms een sirene of een hogere of lagere brom tussendoor.. En de wind in de bomen, als het ook maar een beetje waait.
Ik hoor het als mensen boven me water laten lopen of de wc doortrekken. Ik hoor de koelkast zoemen.
Als ik in een lawaaierige omgeving ben geweest ruisen m'n oren soms.
En als het heel erg stil is en ik lig op m'n oor, dan hoor ik soms het bloed in m'n oor ruisen.
Soms hoor je puur een ruis doordat het zo stil isdat kan geen enkel kwaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Waarschijnlijk hoor je de koeler van je PC.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ook de koelkast zijn :s
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel eens last van ruizende oren. Dat komt niet door de omgeving waar ik dan in lig, maar zit echt in mijn hoofd / oren. Ik ben ook de enige die het hoord. Ik heb dit vaak wanneer er een langere tijd veel geluid om me heen is geweest (visite of muziek bijv.) Is dat misschien wat je bedoeld?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er aan wat voor ruis.
Ik hoor zelf vaak een soort van pijp zo als je wel eens in je oor hebt maar dan niet zo hard en een soort van achter in m'n hoofd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het heel stil is en je oren zijn nog goed dan kan je inderdaad je bloed horen ruisen in je oorschelpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoor altijd geruis als de tv nog op stand-by staat, mischien is het dat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding