Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik erachter wie mijn dubbelganger is?

Er is hier iemand, die veel op mij lijkt, en ook nog eens vergelijkbare aandoeningen heeft. In het ziekenhuis, bij de huisarts, in de supermarkt... ik krijg steeds dingen te horen als: ik dacht dat je iemand anders was, je lijkt veel op haar!
Artsen halen zelfs wel eens onze dossiers door elkaar! Ik krijg helaas van de artsen niet te horen hoe 'zij' heet, dat valt onder geheimplicht.

Maar ik wil nou wel eens weten wie dat is!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
artsen kunnen toch niet op basis van een uiterlijke vergelijking jullie dossiers door elkaar halen? jullie hebben toch niet de dezelfde naam en geboortedatum?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zeg toch ook: met vergelijkbare aandoeningen.
Dus iemand die zowel op mij lijkt, als met dezelfde klachten en ziektes rondloopt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt het over de supermarkt. Vraag het eens aan de kassieres, die weten nogal veel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of hang een advertentie in de supermarkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er is geen geheim houdingsplicht op waar ze ligt. Dus vraag de zuster om haar kamer nummer en ga op bezoek / bel haar op via de interne telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien aan je vader vragen ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal niet zo eenvoudig zijn tenzij je een advertentie in de krant met je foto zet met een bijvoeging "Dubbelganger gezocht".Ik denk dat je haar toch wel een keer tegen moet komen als ze zoveel overeenkomsten met jou heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien een lang verloren tweelingzus... Wordt het zometeen een dramatisch weerzien met jullie en met jullie ouders.. ^^
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding