Hoe kom ik erachter wie mijn dubbelganger is?

Er is hier iemand, die veel op mij lijkt, en ook nog eens vergelijkbare aandoeningen heeft. In het ziekenhuis, bij de huisarts, in de supermarkt... ik krijg steeds dingen te horen als: ik dacht dat je iemand anders was, je lijkt veel op haar!
Artsen halen zelfs wel eens onze dossiers door elkaar! Ik krijg helaas van de artsen niet te horen hoe 'zij' heet, dat valt onder geheimplicht.

Maar ik wil nou wel eens weten wie dat is!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
artsen kunnen toch niet op basis van een uiterlijke vergelijking jullie dossiers door elkaar halen? jullie hebben toch niet de dezelfde naam en geboortedatum?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zeg toch ook: met vergelijkbare aandoeningen.
Dus iemand die zowel op mij lijkt, als met dezelfde klachten en ziektes rondloopt.

Het beste antwoord

Je hebt het over de supermarkt. Vraag het eens aan de kassieres, die weten nogal veel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of hang een advertentie in de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er is geen geheim houdingsplicht op waar ze ligt. Dus vraag de zuster om haar kamer nummer en ga op bezoek / bel haar op via de interne telefoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien aan je vader vragen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal niet zo eenvoudig zijn tenzij je een advertentie in de krant met je foto zet met een bijvoeging "Dubbelganger gezocht".Ik denk dat je haar toch wel een keer tegen moet komen als ze zoveel overeenkomsten met jou heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien een lang verloren tweelingzus... Wordt het zometeen een dramatisch weerzien met jullie en met jullie ouders.. ^^