Hoe beschadigd je haar?

Ik ken mensen die iedere dag hun haar steilen of krullen. Ik doe dit niet vaak want ik weet dat het je haar beschadigd maar hoe word het dan beschadigd? Door de hitte van zo'n apparaat?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Inderdaad. Het haar droogt uit en raakt onherstelbaar beschadigd. Vaak moet je dit dan nalaten kijken door een kapper, en vaak moet het stuk beschadigd haar eraf worden geknipt.
Hopelijk heb je meer aan de link!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel :)
Tegenwoordig bestaan er verstevigers, die het haar bij hitte beschermen.
Zelf heb ik heel fijn en futloos haar maar ik heb wel de indruk dat deze versteviger mijn haar niet beschadigd.

Je zou het eens kunnen proberen.

Succes