Ja, daar zitten de zelfde klieren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Ja dat kan als het lang genoeg vrouwenhormonen slikt. Dan gaat het lichaam zich als een vrouw gedragen. Dan ontwikkelen zich melkklieren in de tepel zodat je "borsten" krijgt. Dan moet je zo'n 50 jaar slikken voor een minimaal effect. Dus echt reëel is het niet. Theoretisch gezien is het mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mannen hebben wel melkklieren onder de tepel, maar door de ontwikkeling van het mannelijk hormoon zijn de ze niet actief. Door toediening van de juiste hormonen kan een man wel melk produceren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Symptomen van borstkanker bij de man

•afscheiding uit de tepel (een vroeg symptoom bij 80% van de patiënten). Vooral afscheiding van bloed is een teken aan de wand en moet onmiddellijk worden onderzocht;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oude oerman produceerde evenals de oude oervrouw melk voor de kinderen.

Doch bij de man is de melkproductie in de loop de eeuwen geleidelijk aan verdwenen maar de mogelijkheid daartoe is dus wèl latent aanwezig.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heb ik vroeger op school bij biologie gekregen als verklaring op mijn vraag aan de leraar waarom mannen tepels bezaten. De docent vertelde mij dat, net als bij veel dieren, de mannelijke exemplaren zowel als de vrouwelijke, de jongen moesten kunnen voeden om te kunnen overleven. Maar dat die mogelijkheid in de loop der eeuwen bij zowel veel mannetjesdieren als bij de de menselijke man geleidelijk aan 'verschrompelde' Groet, Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heb ik nooit geweten. Maar klinkt wel aannemelijk.