Hoe kan ik snel goed bruin worden? Zonder bruiningsmiddelen. De vraag is al gesteld maar ik bedoel bv. Een stappenplan en zonder bruiningsmiddel!

Zonder bruin

Toegevoegd na 33 minuten:
Ingsmiddellen

Toegevoegd na 35 minuten:
TIPS OM SNELLER BRUIN TE WORDEN, HOE HOUD JE HET VOL OM LANG IN DE ZON TE ZITTEN? TERWIJL DE ZON OP JE HUID BRANDT?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is bijna 30 graden vandaag, dus ik stel voor dat je in de tuin gaat zitten. Dan gaat de rest vanzelf :)

Bovenstaande antwoord is perfect. Of je gaat schmincken, tenzij je dat onder bruiningsmiddelen telt. Vanwaar eigenlijk je vraag, wat voor een antwoord anders dan in de zon gaan zitten verwacht je?

Laat je huid wennen aan de zon en bouw het langzaam op. Als je eenmaal wat begint te kleuren kan je steeds langer de zon in en zul je minder snel verbranden.

Ik hou het altijd langer vol in de zon door alleen mijn lichaam in de zon te laten, en mijn hoofd in de schaduw. Scheelt echt een stuk! En je hoofd wordt vanzelf wel bruin als je op een terrasje zit of buiten loopt :)

Bewegend word je mooier bruin, en je hoeft helemaal niet in de zon te gaan zitten bakken, in de schaduw word je ook bruin. Gewoon elke dag iets langer, wel smeren met antizonnebrandspul, en je wordt echt vanzelf bruin.

Eerst een raad: Blijf UIT de zon rond het middag-uur (11.30-14.30 uur). Dat is vragen om problemen. Verder: Smeer U goed in met beschermende creme, met een hoge beschermingsfactor. Ik neem zelf altijd factor 20. En dan als afsluiting: Water! Zorg dat U regelmatig een rivier, meer, zee of zwembad induikt en laat U drogen door de zon. Voortdurend herhalen en U bent binnen de korste keren zo bruin als Obama! Overigens: U kunt uzelf ook met regelmaat besproeien met een plantenspuit....!

Door een dag van te Vooren te scruben word en bijf je veel mooier bruin. Na een week weer een lichte scrub (geen zorgen je zult bruin blijven). En ZONNEBRAND OPSMEREN!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100