Wat kan ik doen tegen pijn in rust?

Ik heb scheenbeenvliesontsteking. Ik sport niet meer en ik ijs mijn schenen elke ochtend en avond. Het gaat langzaam wat verbeteren, want ik kan nu weer langzaam wandelen zonder pijn. Alleen krijg ik nu steeds pijn als ik een tijdje stil zit of lig, de houding waarin ik zit of lig maakt hierbij niet uit. Wat kan ik doen om de pijn in rust te verminderen? Blijven bewegen is geen optie, want dat gaat ook zeer doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Voltaren emulgel vond ik zelf goed werken als ontstekingsremmer. Of steunzolen bij de podoloog of orthopedist.
Ook zou deze oefening de tibialis anterior kunnen versterken. Misschien zorgt dat ervoor dat je minder snel / geen last meer krijgt van scheenbeenvliesontsteking in de toekomst:

http://www.exrx.net/WeightExercises/...CalfRaise.html