Als je een vrouw bent; de diane pil, dat is eigenlijk gewoon de pil maar dan met extra hormonen. Je kan ook dagelijks een honingmasker opdoen, 10 sec in de magnetron en opsmeren met een kwast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door pil gebruik inderdaad raadpleeg je huis arts ,of indien ernstig een daar opgerichte antibiotica .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
antibiotica? is wel erg slecht hoor en dat voor pukkels?
Laten wegbranden bij ziekenhuis, maar eerst naar de dokter en die verwijst je door
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wegbranden? ieuuww.. -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Brrr...!
Hallo Tijnie80,
Vroeger nam ik biergistpillen voor jeugdpuistjes, was het enige middel wat bij mij werkte.
Biergistpillen kun je gewoon bij een drogist kopen.

Succes ermee,
Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu neem je alleen nog het bier? ;-)
+1
Niet eraan zitten
Gebruik camouflagezalf als je wilt dat andere het niet zien.
Goed je huid schoonhouden, evt. Bij de schoonheidsspecialist
Wachten tot hij weggaat
Schaam je er niet voor

Ok, dat waaren mijn onhelpvolle tips die je al 10.000 keer van iedereen hebt gehoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dermalotion* zuivert en verzacht de huid bij puistjes en mee-eters.

Dermalotion bevat onder andere kamille, Calendula, zwavel en Hamamelis (toverhazelaar). Zwavel reguleert de stofwisseling van de huid en is net als kamille zuiverend. Kamille is daarnaast, evenals Calendula, verzachtend voor de huid. Calendula heeft bovendien een huidondersteunende invloed, wat littekens helpt voorkomen. Hamamelis trekt de verwijde poriën samen, waardoor mee-eters minder kans hebben.

Gebruik:
De huid eerst goed reinigen met bijvoorbeeld Amandel Reinigingsmelk. Dermalotion met een watje of wattenstaafje op puistjes en mee-eters aanbrengen en laten inwerken. De behandeling ’s morgens en ’s avonds herhalen.

Dit product is natuurlijk en niet getest op dieren!
Verkrijgbaar bij o.a. de Tuinen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben naar de dermatoloog gegaan en hij heeft een zalfje voorgeschreven wat heel goed werkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet uitknijpen maar scrubben elke ochtend en elke avond insmeren met creme
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag je huisarts even om advies. Heb ik ook gedaan. Kreeg toen zalfjes maar die werkten niet voldoende. Daarna ben ik naar de dermataloog doorgestuurd en die heeft me Roaccutane voorschreven. Ben nu bijna helemaal clean! Vrouwen kunnen overigens ook de dianepil krijgen.