Ik heb heel snel last van mijn knie. Na een wandeling heb ik al een steek erin, en als ik heb gespord kan ik bijna niet meer lopen. Wie herkend dit?

Ik heb snel erg veel last van mijn knie. Ooit is er Osgood - Schlatter vastgesteld. Maar de klachten zijn bij mij toch anders dan dat ik lees. ik kan bijv. Niet op mijn knieen zitten en gehurkt. En na een wandeling heb ik zulke pijnlijke steken in me knie. Ook als ik heb gespord doet het zeer. Mijn pezen zijn al kapot. Maar ik weet echt niet wat het is en wat ik er aan kan doen. Het doet zo'n pijn.
Herkend iemand dit en heb je daar dan wat aan laten doen?
Help me dan alsjeblieft.
Want ik hou van sporten.

Groetjes van Lisa Brandsteder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je nog groeit kan het hieraan liggen en zo niet zou ik toch even langs de fysiotherapeut gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al eerder fysio behandelinen gehad, daardoor zijn de klachten alleen maar versterkt. En ik ben al 4 jaar uitgegroeit. daarom ben ik zo wanhopig. Ik zit nu in Spanje. Maar kan gewoon niet meer lopen na een dagje gewandeld te hebben. Dat is echt heel vervelend.
Knieklachten kunnen op veel manieren ontstaan. Door verkeerd gebruik, afwijkingen of slijtage. Zonder verder onderzoek kan er niet vastgesteld worden wat je hebt. Ik raad je aan om naar een sportkliniek te gaan, of bijvoorbeeld de Bergman kliniek. Zij zijn gespecialiseerd in gewrichten en weten veel over blessures en sport.
Heel veel succes ermee!