hoi , mensen dit is een vraag voornamelijk voor jongens of mannen , ik be een jongen van 15 jaar en ben nogal klein 1m67 ,ik voel me er niet goed bij

zijn er onder jullie die dit ook meegemaakt hebben en nu een normale lengte hebben ? of hebbe jullie tips om te groeien of advies , alle commentaar is welkom .
alvast bedankt !

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hee Mattij! 15 jaar en 1,67 is niks mis mee hoor! Toen ik 15 jaar was, was ik 1,65 en ik ben nu 19 jaar en ik ben 1.86! ;) Sommige groeien nou eenmaal sneller dan anderen, maar je bent pas 15 jaar dus je hoeft je echt nog nergens zorgen over te maken!;)

Mattij Sorry dat een vrouw antwoord geeft, Maar met 15 ben je als jongen nog steeds in de groei. Meiden beginnen eerder met groeien en eindigen vroeger. Geen zorgen maken om je groeien, jij wordt tussen de 1.77 en 1.80 minimaal, zeker weten!

Toen ik 11 was was mijn broer van 13 veel, veel, veel kleiner dan mij. Nu is mijn broer 15 en ik 13, en hij haalt me al bijna in. Ik heb trouwens in een boek gelezen dat meisjes rond hun 12e een groeispurt jongens rond hun 16e. Maar maak je geen zorgen. Wedde dat jij binnenkort ook aan een groeispurt begint ?

Tip is wel om altijd echt je volle lengte te tonen en borst vooruit en schouders omhoog. Ik ben 14 en 182 maar ik loop een beetje met ingezakte schouders. Als je goed rechtop loopt en borst vooruit dan zie je er ook niet zo heel klein meer uit.

mijn broer is 1,59 meter en mijn andere broer was 15 en 1,63 en die is nu 19 en 1,89 en bij de meeste jongens krijgen meestal als ze 16,17 zijn een groeispurt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100