Als ik bepaalde oorbellen na een tijd te dragen uitdoe zijn gaatjes zwart aan de binnenkant. vies als je geen oorbellen in hebt hoe proper te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.5K

Antwoorden (2)

Wat ik dan doe is een klodder creme op een oorbel, en door het gaatje heen halen en daarna met een watje je oorlel schoonmaken. Of een keer met ontsmetter zoals sterilon. Mijn oorbellen ruiken ook naar kaas ofzo.. heel goor. Dus meestal maak ik mijn gaatjes zo schoon en de oorbellen zelf met ontsmetter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even schoonmaken met een wattenstaafje met Sterilon.
Doe dat ook met de oorbellen, voor je ze in doet.