Wat zou ik doen om warm te worden in bed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.9K
jc54
13 jaar geleden
Wacht maar, tot je in de overgang komt en opvliegers krijgt. Dan vraag je hier hoe je kunt afkoelen.
jc54
13 jaar geleden
Sorry, verkeerde profiel gekeken.
jc54
13 jaar geleden
Ik stop er mee voor vandaag, ik ga zelf naar bed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihih

Het beste antwoord

In ieder geval op de zij gaan liggen. Ik ervaar altijd dat als ik op mijn rug of buik lig dat ik dan gauwer een koud gevoel krijg (geen idee hoe dit kan maar ik hoor het van meerderen).

Wikkel jezelf in een fleece deken en kruip dan onder de dekens. Succes gegarandeerd!

Een lekere warme douche nemen voordat je onder de wol gaat.

Als het alleen om je voeten gaat, die kan je terwijl je in bed ligt heel hard heen en weer over het onderlaken wrijven of je kunt van die lekkere magnetronpantoffeltjes kopen en die een half uurtje voor je naar bed gaat aandoen.

Veel warmte toegewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Sokken aandoen
Een vriendin zoeken
Een dekentje er bij nemen
Een elektrisch deken kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een warme kruik mee naar bed nemen. Dus een kruik vullen met warm water. Als je geen kruik in huis hebt, kun je een frisdrankfles vullen met warm water (liever te heet dan te lauw) en daar een handdoek of andere zachte doek omheen wikkelen. Die leg je bij je voeten of bij je bovenlichaam en dan krijg je het vanzelf warm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Frisdrank fles met heet water raad ik niet aan.
het is meestal een plastic fles, als je daar iets heel warms in doet dan krimpt het erg in en kan het scheuren ( dacht ik) met alle gevolgen van dien..
Tenzij het een glazen frisdrankfles is met stevige dop! Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een plastic/rubberen kruik is niet duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, zo'n kruik is niet duur maar als je die niet hebt is een petfles wel even een handige oplossing. Ik heb het vaak genoeg gedaan als ik buikpijn had en dat werkte prima. Wel zorgen dat de dop goed dicht zit ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch wel handig:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik al jaren een kruik. Ik kan anders niet slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind je het gek! Die fles heeft de hele nacht onder die dampende deken gelegen ;)
Het snelste word je warm met een warmwaterkruik, tarwe- of kersenzak of iets anders wat je in de magnetron kan opwarmen.
Zorg dat de warmtebron onder je voetzolen ligt. Je zult dan voelen dat de warmte je lichaam binnenstroomt. Mocht je 2 warmtebronnen hebben, leg dan je handen op de 2e.
Je handpalmen en voetzolen nemen beiden snel warmte op voor je hele lichaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het raam dicht doen,deur dicht doen, verwarming even goed laten opwarmen voordat je naar bed gaat (wel weer uitdoen als je naar bed gaat, want anders drijf je je bed weer uit), sokken aan, pyjama aan, legging/broek aan, extra deken erop, eerst in slaapzak gaan liggen, tegen je partner aan gaan liggen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een glaasje gluhwein drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik altijd doe is mijn hele deken over me heen trekken. Daar krijg je het benauwd van. Ik weet niet of het ook slecht voor je is ofzo, maar bij mij werkt het :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je onder de dekens * met je hoofd * in slaap valt, kun je stikken of bewusteloos raken dacht ik.. beter als je het warm hebt gekregen doe je de deken weer iets naar beneden, doe ik ook soms :D groetjes!
Vroeger namen de Egyptenaren een hondje mee naar bed.Dus!Optie!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
5 katten werkt ook goed, + ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik dacht dat de egyptenaren van katten hielden
Gewoon onder de dekens/dekbed met een warme kruik
Een paar glaasjes Glühwein
Of/en...(nof 't leukste én meest effectieve),lekker met je vriendin/vrouw n****n!
Dán krijg je 't écht wel warm!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou èn? Dat ís toch zo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van hupsen krijg je het warm, klopt, maar meestal wil je gewoon slapen 's avonds..... zeker als je morgen weer moet werken! :-)) En van je druk maken wordt je niet heel slaperig... ahum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hé,krakkie!
ja,ok maar daarna kan je lekker slapen,vind ik.
Tenminste...(ahum)..dat krijg ik dan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok,thx Dannis ;-)
Dat zou vanzelf moeten gaan. Netjes onder je deken blijven. Kopje warme thee voor je er in kruipt. Een stevige wandeling maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het materiaal van je dekbed kan bepalend zijn. Katoen ventileert bv meer dan velours. Een sleevedeken onder je dekbed helpt ook. En naakt in bed liggen, ook geen sokken!
13 jaar geleden
Een kruik, kopen bij de drogist, is het beste. Uiteraard met een sloopje eromheen.
Hoe heter gevuld des te langer blijft hij warmte afgeven.
Handig om hem een uurtje eerder in bed te leggen, dan slaap je beter in.
Als je koude voeten hebt, dan slaap je slecht en rust je niet uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens militaire oefeningen sliepen we in het veld bij min 10 graden.
Voordat we gingen slapen waren we verplicht eerst een mars van een uur te houden en dan meteen de slaapzak in. En het geweer mee de slaapzak in, want in tijden van gevaar is dat je beste vriend (zei men).
Ik garandeer je een heerlijke warme nachtrust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ (al lijkt het niet echt fris, met al dat gezweet en zo).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een mars bij -10 zweet je niet zo snel, maar wordt wel heerlijk warm.
Koop een hoogslaper, warme lucht stijgt namelijk op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan niet bij je profiel zien hoe oud je bent daarom durf ik te zeggen dat je van een stevige vrijpartij redelijk op temperatuur komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slaap in een lekkere grote legging, met korte sokjes eronder. Lekker wijd shirt erbij. En...natuurlijk de poes aan het voeteneind.

Houd wel altijd het raam op een kier en de verwarming uit, anders krijg je hoofdpijn,.