Vraag over een meisje dat ik leuk vind

Ik vind een meisje heel leuk maar vooral om haar karakter en uiterlijk valt mee, nu wil ze een keer samen wat doen maar ik weet niet zeker wat me vrienden van haar zullen vinden. Wat zal ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (8)

Gewoon aan je vrienden voorstellen, ze moeten er maar aan wennen toch! Misschien past het meisje die je leuk vind wel heel goed in je vriendenkring;)
Succes ermee, en have fun!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hee Samin,

gewoon doen, volg je hart.
als het echte vrienden zijn dan steunen ze jou!
en daarbij komt kijken, jij loopt met haar hand in hand door de stad, niet 1 van je vrienden ( als het echte vrienden zijn)

Als jij het meisje leuk vind , is er maar 1 weg. Ervoor gaan!!

succes,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon je hart volgen.
Je gaat geen vriendin dumpen omdat je vrienden haar niks vinden..
Het gaat erom wat jij wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, haar uiterlijk 'valt mee'!
Ik snap hem al: Je bent gewoon bang dat je vrienden haar niet vet cool gaaf genoeg vinden.
En daarom ben je bang dat jij daar zelf op afgerekend wordt door je vrienden, en dan ben jij de lul.

Man, wat voel je nou echt??
Ben je gek op haar? Ben je verliefd?
Zo ja, dan hebben je vrienden dat maar te accepteren.
En doen ze dat niet, dan hebben ze pech gehad.
Ga je de keuze voor een vriendin laten afhangen van je vrienden? Moeten ze haar eerst keuren en knap genoeg bevinden voordat jij met haar om durft te gaan?
Zo zit het leven niet in elkaar, echt niet.

Kortom: Kijk eens in je hart wat JIJ wil met deze meid.
Daar heeft geen enkele vriend ook maar een drol mee te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, mooi antwoord: + Maar zolang je het nog zo belangrijk vind wat je vrienden vinden zou ik niet aan meisjes beginnen.
Dat kun je zo'n meisje niet aan doen.
Als ze zegt dat ze een keer samen wat wil doen, geloof me, dan bedoelt ze vast sámen, jij en zij. Dus hoef je je ook niet af te vragen wat je vrienden van haar zullen vinden.
Maar als zij toch zou bedoelen dat ze iets met jou en je vrienden wil gaan doen, vraag dan gewoon aan je vrienden hoe zij dat vinden? Misschien vinden ze het heel leuk. Als jij haar leuk vindt, waarom je vrienden dan niet? Als ze haar niet leuk zouden vinden omdat ze haar geen superknap meisje vinden kan je je afvragen of je wel leuke vrienden hebt...
Maar misschien zou zij het enigste meisje zijn in je vriendengroep?
Dan is het misschien toch leuker voor haar (en jou?) om gewoon met jullie tweeen iets te doen.

En weet je, een fijn karakter heb je ook nog op je tachtigste, een superstrak uiterlijk al niet meer na je 30ste.
Dus.

Leuk uitje toegewenst met haar ;-)
Kristal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze maakte het ook duidelijk dat het alleen wij tweeën zouden zijn maar bedankt iedereen ik zie wel hoe alles op zijn plaats valt
Ha, die Samin;

Luister naar jezelf. Als het tussen jou en dat meisje klikt en je vrienden hebben daar bezwaar tegen weet je gelijk wat de vriendschap met hun waard is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang jij je nog afvraagt wat je vrienden zullen vinden...
zou ik helemaal niet aan meisjes beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je haar echt leuk vindt maakt het niet uit watje vrienden vinden toch? Je vrienden moeten het maar accepteren. En misschien vinden je vrienden haar ook wel iets voor jou om haar karakter..