Waarom ben ik verlegen bij meisjes?

Een groep meijses hebben mij gevraagd of ik volgende week naar stad met hun wou gaan, k ben erg verlegen als het op meijses gaat, en dat komt omdat ik vaak niets te vertellen heb aan meisjes, ben bang dat ze me dan zullig voelen in iedergeval voel ik me dan vrij ongemakkelijk.

weet iemand raad tegen de verlegenheid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K
capthavoc
13 jaar geleden
tja je bent al verlegen voor het woord meisjes ;) tjonge
Maarre is het all girls of ook men ?
anders ga je eerst effe je mannenbroeders opzoeken
na een tijdje onstaat er wellicht een spannende strijd der sekses.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad @ noAnswer.

Het beste antwoord

Wees idd gewoon jezelf! praat gewoon met de meide netzoals je bij jonges doet, vertel ze gewoon dingen die je heb meegemaakt afgelopen dagen ofzo. En dan bedoel k niet wie je allemaal heb verslagen op je videospelletje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geniaal kzie t al helmaal voor me , ikkee,... Heb gistere ... Callof duty blackopss uitgespeeld xd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hajaa!!! M8tig :')
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik had triple kill met 10 kogels :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duidelijk xd! euhhmm.. triple? .. kill??!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
triple kill, op call of duty 3 kills achter mekaar;p

Andere antwoorden (2)

Tja misschien schale tips en troost maar :

Wees gewoon jezelf,
Meisjes vragen je mee uit om wie je bent, Als je je zelf blijft zullen ze je heus niet zullig vinden ( ANDERS hadden ze je niet mee gevraagd toch ? )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ksnap wel wt je bedoeld ik heb er gelukkig geen last van maar hier heb je wat tips : altijd aardig blijfe -niet lopen sgagerijne - als je niks te zeggen heb stel dan vragen over omderwepen waar die meiden over pratem dan praten ze wel ff door en idd gewoon je zelf zijn ga niet matcho lopen doen er zijn wel meide die dt leuk vinde maar de meeste niet. Veel succ en gewoon gaan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor je mooie Nederlands!