dan leer je meer van je af te bijten ,

Vaak is het dan zo dat je in het verleden vaak gepest werd, Of als iemand je op je kop gaf liet je het over je heen komen terwijl je misschien wel 100% Gelijk had,
Zodra je (zoals men zegt ) een dikkere huid krijgt dan zeg je er wat van ( Zoals dat je het er niet mee eens bent ) !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat je leert van je af te bijten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je beter tegen kritiek kunt. Dat als mensen iets naars over je zeggen, dat je je daar niet zoveel meer van aantrekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter om kunnen gaan met kritiek. Een groter incasseringsvermogen krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je kritieke reacties beter kan hebben