Wat is er met me ?

Ik ben gewoon thuis,zit op de bank,moet tussendoor ff de hond uitlaten maar als ik gewoon zo zit heb ik het verschrikkelijk koud,ik zit gewoon ook echt met kippevel en rillingen en heb een warm fleecevest aan en de kachel staat op 22 graden...
Snap er niks van want als ik ff de afwas ga staan doen lopen de zweetdruppels over m'n gezicht...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (11)

Klinkt als koorts... Je wordt waarschijnlijk ziek, niks ernstigs hoor, gewoon een griepje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja geen idee, ben geen dokter. Misschien moet je dan toch maar eens langs je huisarts.
Zou het koorts kunnen zijn? Heb je je temperatuur al opgenomen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het eens vragen aan je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een optie: begin van de zwangerschap geeft ook nog wel eens wat temperatuurverschil.....
Dat heb ik ook, als ik niks doe heb ik het ijskoud maar als ik gewoon bezig ben heb ik daar geen last meer van. Oftewel: doe vaker wat actiefs in huis.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat had ik wat beter moeten formuleren, als je gewoon blijft bewegen word je vanzelf wel warm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is ook het probleem, er is zo weinig te doen in huis waar je bij beweegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja logisch, je hebt de verwarming op 24 staan en een fleecevest aan, dan zweet iedereen zich kapot. Als je de verwarming wat lager zet en dat vest uit valt het waarschijnlijk wel mee?
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik heb de verwarming al weken uitstaan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik merk het als ik studeer. Ik heb het niet koud, zelfs warm. maar zodra ik achter een bureau kruip, krijg ik het ontzettend koud van het stilzitten. Dus, ik kruip op mijn stoel in een slaapzak, en zit met mijn benen een beetje omhoog (voor bloedomloop, op zo'n lelijk voetenbankje, en hele, hele dikke sokken/sloffen. S'winters komt er nog een kruikje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:| ik zit alleen in me broek aan met de deur wagewijd open, kachel uit, en ik heb t nog warm!
Mischien een beetje ziek (niet erg) vraag aan je mama of papa eens wat je moet doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whahahahahaaa!!!! Grappig! Wel een lief antwoord.
Het is ook een veel voorkomende reactie op stress, maar ik weet natuurlijk niet of dat aan de orde is. Anders ff naar de huisarts, want je temperatuurregulatie lijkt niet helemaal okee... Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook gewoon koud! Ik heb het iig koud en ik kom net bij vrienden vandaan en zij gaven ook aan het koud te hebben. Wij hadden bedacht dat her komt omdat we onze warme wintertruien en broeken hebben verruild voor onze voorjaars garderobe. Is dit bij jou ook niet het geval?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, niet goed gelezen!
Heb je je temperatuur al opgemeten?
iig voor zo lekker slapen -pak even een warme douche- en als t aanhoudt msschn vrijdag even langs de huisarts. Sterkte en slaap lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat het al beter?
Misschien eet je te weinig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat het temperatuursverschil tussen overdag en avond te groot is , het koelt nu heel snel af daar kan je last van hebben. Het kan ook een beginnend griepje zijn of een aankomende menstruatie of een opvlieger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het zelf ook, ik heb het ijskoud en dan 5 minuten later zweet ik me kapot. Ik denk dat je meer moet gaan eten of/en meer verspreiden. Dus vlak nadat je wakker bent wat eten zodat je meteen stevig(er) bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt je kachel wel? Misschien een loodgieter bellen. Haha flauw antwoord.... Succes ermee in ieder geval!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je bloedarmoede, dan kun je het ook heel koud hebben en bij de geringste inspanning kun je het dan heel warm krijgen. Laat het even controleren door de huisarts. Het kan ook nog bij andere kwalen passen dus laat er even naar kijken.