Is het goed om gyno daktarien 3 te gebruiken als je al last hebt van de bij werkingen.

Ik heb van de arts gyno dac. 3 gekregen 3 capsules. Bij de bijsluiter staat dat de bijwerkingen kunnen zijn jeuk irritatie en pijn.maar ik heb die Symptonen al.. Waar ik nu dus aan denk is dat die sypmthonen erger worden wanneer ik die capsule inbreng omdat het dus de bijwerking is..???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan maar dergelijke middelen zijn vrij effectief zodat de kans wel groot is dat je van je klachten af bent na die kuur. Alle medicijnen hebben bijwerkingen. In de bijsluiters staan alle mogelijke bijwerkingen maar dat wil niet zeggen dat je er last van krijgt. Als het goed is staat er ook een percentage bij genoemd waardoor je het risico enigszins kunt inschatten. Maar je weet het pas echt als je het middel gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begrijp ik, maar dat hoeft niet per se te betekenen dat die klachten verergeren. Garanties over wel of niet optreden kan echter niemand je geven. Ieder lichaam reageert nu eenmaal anders. Ik vraag me bij zo'n dilemma meestal maar af wat het ergste is dat er zou kunnen gebeuren en weeg dat af tegen de kwaal.
WANNEER MAG U GYNO-DAKTARIN-3 NIET GEBRUIKEN?

Gebruik Gyno-Daktarin-3 niet als u weet dat u overgevoelig bent voor een van de bestanddelen in de capsules. Welke dit zijn, vindt u onder: `Wat is Gyno-Daktarin-3?'. Overgevoeligheid kunt u herkennen aan bijvoorbeeld huiduitslag, jeuk, kortademigheid en/of een opgezet gezicht na het inbrengen van een capsule. Als u hiervan last krijgt, stop dan met Gyno-Daktarin-3 en raadpleeg uw arts.