Hoelang moet je uittrekken voor revalidatie van ooglaseren?

Hoelang kan je niks zien, hoelang heb je pijn en wanneer kan je weer normaal auto rijden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat zal o.a. afhangen van welke methode van ooglaseren gebruikt is.

Adviezen van de oogarts:
een week niet sporten (twee weken bij contactsporten)
twee weken niet zwemmen of naar de sauna gaan
voor vrouwen: twee weken geen oogmake-up dragen

Mijn ene schoondochter kon eigenlijk meteen weer zien. Ik had een luisterboek voor haar meegebracht, maar die had ze niet nodig. Ze kon vrijwel meteen de tv volgen en heeft ook weinig pijn gehad.