Waarom ongewenste beharing niet met gewoon breed plakband verwijderen?

Ik vraag me zo af waarom er dure middelen en producten gekocht worden om van lichaams en gezichtbeharing af te komen terwijl je misschien ook wel breed plakband gebruiken kunt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
ik zou zeggen probeer het zelf eens ;)

Antwoorden (8)

Omdat het dan weer snel teruggroeid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben bang, dat dat erge irritaties gaat aanbrengen aan uw huid, misschien niet de 1e keer, maar de volgende keer wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kleeft niet genoeg en dan moet je erg veel gebruiken omdat er dan niet veel haartjes eraf gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarneer je ducktape gebruikt? Dat kleeft heel erg goed.
gewoon proberen.
want dan merk je dat plakband niet afdoende werkt.
dat is de reden dat er effectievere middeltjes gemaakt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de lijm is de boosdoender deze chemische stof laat sporen achter en gaat iriteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je t al geprobeerd dan? Ik nu wel na je vraag. En het werkt voor geen meter. Heeft niet genoeg kleefkracht voor op de huid.

Dus toch maar weer aan de harsstrips van kruitvat of etos.

met laseren ben je voorgoed van je (donkere haren af) Sommige ziektekosten verzekeraars vergoeden dit voor een klein deel of een wat groter deel.

Niet de flits gebruiken, want daar heb je veel meer behandelingen voor nodig dan met een goede laser. diodelaser is de beste.
Dofa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, je krijgt al een +je van mij omdat je het geprobeert hebt! Ik heb verder gelukkig geen last van haartjes die weggelaserd moeten worden. Ik vroeg het me gewoon af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O ja joh, doet die diodemethode het wel? Dat flitsen deed bij mij inderdaad geen drol... Ik zou met goede ducttape trouwens bang zijn dat ik er m'n huid mee af zou trekken ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is dan wel heeeeeeeeeeeel erg jammer voor je beursje. Of ze hebben je voor de gek gehouden en een goedkope machine gebruikt. Heb je zo een dunne huid dan? Die van mij is gelukkig dik;-)))))) Wat doe je nu dan met je baardje???
Het doet heel zeer en het resultaat is minder met de producten die duurder zijn en er speciaal voor gemaakt zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is slecht voor je huid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Leg eens uit waarom dan?