Waarom ongewenste beharing niet met gewoon breed plakband verwijderen?

Ik vraag me zo af waarom er dure middelen en producten gekocht worden om van lichaams en gezichtbeharing af te komen terwijl je misschien ook wel breed plakband gebruiken kunt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Omdat het dan weer snel teruggroeid.

Ik ben bang, dat dat erge irritaties gaat aanbrengen aan uw huid, misschien niet de 1e keer, maar de volgende keer wel.

Dat kleeft niet genoeg en dan moet je erg veel gebruiken omdat er dan niet veel haartjes eraf gaan.

gewoon proberen. want dan merk je dat plakband niet afdoende werkt. dat is de reden dat er effectievere middeltjes gemaakt zijn.

de lijm is de boosdoender deze chemische stof laat sporen achter en gaat iriteren

Heb je t al geprobeerd dan? Ik nu wel na je vraag. En het werkt voor geen meter. Heeft niet genoeg kleefkracht voor op de huid. Dus toch maar weer aan de harsstrips van kruitvat of etos. met laseren ben je voorgoed van je (donkere haren af) Sommige ziektekosten verzekeraars vergoeden dit voor een klein deel of een wat groter deel. Niet de flits gebruiken, want daar heb je veel meer behandelingen voor nodig dan met een goede laser. diodelaser is de beste. Dofa

Het doet heel zeer en het resultaat is minder met de producten die duurder zijn en er speciaal voor gemaakt zijn

Dat is slecht voor je huid

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100