Mijn borsten groeien ongelijk. en niet zo'n beetje ook. Ik heb waarschijnlijk cup D en cup B. Komt dit nog goed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (6)

Ze stoppen ooit wel met groeien, maar als je het niet helemaal vertrouwd, ga dan toch eens even langs de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Borsten groeien altijd ongelijk, niets abnormaal dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is waar, maar zo'n groot verschil al cup B en cup D is niet gebruikelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij twee cupmaten verschil, spreek je inderdaad echt van ongelijke borsten. Dit probleem komt trouwens best vaak voor.
1]
Gerelateerde vragen:

•Tot welke leeftijd groeien borsten
•waarom groeien mijn borsten niet!!!??
•Wanneer weet je of je borsten groeien?
•groeien je borsten nog door als je 20 bent?
•Hoe groeien je borsten groter? kan je er iets voor doen?

2] Je vermeld niet je leeftijd.
Het maakt nogal wat uit of je 11 bent of 31.

3] Bovendien zeg je "waarschijnlijk" cup D en B?
Hoe kom je daar bij?
Waarom waarschijnlijk?
Wie heeft dat gemeten?

4] Daarmee is dus de vraag niet te beantwoorden.
Iedere vrouw heeft wel verschillende borsten.
Of verschillende tepels.
Bovendien is je hele lichaam a-symetrisch.
Veel kan veranderen als je lichaam volgroeid is.
Of als je veel aan komt.
Of als je kinderen hebt gekregen.

Als je echt denkt dat je een groot probleem hebt,
zou ik daarover met de huisarts gaan praten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind nu dat je een beetje gemeen antwoord hebt neergezet ze heeft dit vast in lichte paniek geschreven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies... Momopoyolo: Recht voor z'n raap antwoord en ja, dat weet niet een ieder te waarderen. Soms hard maar wel eerlijk. +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeetje, mijn antwoord is helemaal niet gemeen.
Ik stel wat aanvullende vragen.......geef haar wat informatie........en wijs door naar de huisarts. Je hebt in zo'n geval toch helemaal niks aan een beetje lief meelullen?
Het is vast niet zo maar ik heb een keer op tv gezien dat een vrouw dat ook had maar die het echt een kleine borst en een best grote fie ging een groter laten maken met plastische chirurgie maar jij hebt dit vast niet het is namelijk heel zeldzaam echt 1\999999999999999999 vrouwen heeft dat ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een heel frequent voorkomend probleem SasjaAnne, dus de kans dat de vraagstelster dit heeft, is zeer reëel.
Bij niemand zijn de borsten perfect gelijk. Meestal groeit de linkerborst wat feller dan de rechter omdat deze een beetje bevoordeeld is in de bloedvoorziening.

Als je op je 15 merkt dat je borsten twee cupmaten verschillen, dan spreek je inderdaad van ongelijke borsten en wellicht blijf je dit verschil ook op latere leeftijd zien. Dit probleem komt trouwens best vaak voor.

Je kan de kleinere borst wat groter doen lijken door een borstvulling (bv. Push-up Pads) in je BH te steken onder je borst. Na na je puberteit kan je eveneens een cosmetische ingreep overwegen om de borsten gelijker te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor borstvullingen stap je trouwens best de betere lingerie-winkel binnen en vraag je naar geschikte modelletjes. De betere lingeriezaak zal de meest geschikte vulling voor jouw borsten en levensstijl weten vinden. Met een aantal van deze soorten kan je trouwens ook prima gaan zwemmen.
kom vanzelf goed!
ik had ook dat toen ik een knobbeltje kreeg in mijn linker borst dat mijn borst begon te groeien en die anderen niet!
en toen een paar maanden later kwam dat vanzelf goed!

gwn wachten!

succes