Zijn er andere opties voor grotere borsten in plaats van siliconen (botox ofzo)?

Ik heb een kleine B en ze zitten een beetje laag....
Het liefste zou ik willen dat er meer vorm in zit. Bij mij in de buurt is een klein bedrijfje die aan botox doen, maar kan je botox ook in je borsten laten spuiten?

Ik vind het echt vervelend, want als ik een bikini aan heb zie je wel 2 'bulten' zal ik maar zeggen, maar je ziet geen vorm....
Voor mijn gevoel zit het gewoon te laag en als de mogelijkheid er is zou ik boven mijn tepels wat meer vet/weefsel willen.
Is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet zo dat ze hangen omdat je zegt dat ze een beetje laag zitten. Dan kun je ook een borstlift nemen.

Het beste antwoord

...
Ik had je andere vraag ook gelezen, en waarschijnlijk wil je d.m.v een bepaalde vulling je zelfvertrouwen opkrikken.
Maar, weet je zeker dat je dat wilt? Ookal heb je een kleine B, veel mannen vinden dat zeker wel leuk hoor!
En dmv een bh met opvulling kun je het al wat groter laten lijken. Een chirurgische ingreep is niet gelijk nodig, en ookal kijken andere jongens eerder naar je vriendin, dan nog zal ze waarschijnlijk niet sneller een leuke serieuze relatie hebben. Als je op iemand valt alleen voor de borsten, dan zou er niks serieus uit kunnen komen volgens mij. En er zijn genoeg meiden met kleine borsten, dat is echt geen probleem. Je zult toch uiteindelijk verliefd worden en een vriendje (of vriendinnetje, ligt er aan wat je wilt:) ) krijgen, en die valt dan op jou, niet je borsten.

Dus laat je borsten niet je leven beheersen en al helemaal niet je zelfvertrouwen, iedereen heeft wel iets wat hij/zij niet leuk vindt, maar toch is het er en niemand kan écht perfect zijn. Wees er trouwens trots op, jij hebt tenminste nog borsten, er zijn genoeg die geen hebben, maar die hebben vaak ook nog een leuke relatie toch?

Trouwens, zulke chirurgische ingrepen kunnen soms heel náár mis gaan, dan ben je nog verder van huis.

En trouwens, een jongen zal nooit een meisje leuk vinden als ze wel grote borsten heeft, maar verder totaal niks.

Veel plezier verder en ik hoop dat je nog goed nadenkt over je beslissing.

(dit antwoord was wellicht niet echt objectief maar moest het toch even vertellen..)

Toegevoegd na 5 minuten:
Trouwens.. kijk je nu alleen naar je borsten of ook alles eromheen? Want als je bijvoorbeeld grote borsten hebt, maar een lichaam dat er niet bij past, heb je er ook weinig aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ga eens op de websites van plastisch chirurgen kijken. Sommige hebben voor-na plaatjes. Voor de meeste vrouwen geldt dat hun borsten meer op de na-plaatjes dan de voor-plaatjes lijken. En toch ontevreden...
Wat is hier aan de hand?
Door de extra mooie plaatjes in de media krijgen vrouwen een verkeerd referentiekader. Wat normaal lijkt, is eigenlijk uitzonderlijk en de normaal geschapen dames - zeg maar 80% - gaan denken dat ze niet normaal zijn.

En over bikini's: bikini's hebben steeds betere pasvorm. Voorgevormde cups, beugels etc. Ga op zoek naar een bikini die je vorm wat meer dan gemiddeld corrigeert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou kunnen accepteren dat dit is wie je bent! Het is heel moeilijk als je constant in de spiegel kijkt, maar er zijn genoeg jongens die dol zijn op (wat) kleinere borsten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik accepteerde mezelf ook.
Misschien kunt u eens kijken naar de vraag die ik hierna stelde en me daarop een goed antwoord geven, want ik denk dat het gevoel van acceptatie op dit moment voor mij onmogelijk is.
Maar toch bedankt voor dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik weet het, niet echt antwoord op de vraag. Maar opties moet je ophouden;)
Een kennis van mij had hier ook last van, maar zij is toen push-up beha's gaan kopen. Je merkte het verschil wel, maar het is niet overdreven. Het komt gewoon natuurlijk over. Ik kan je verzekeren dat het er voller uit ziet. Ik denk dat je ook push-up bikini's hebt. Vraag er bijvoorbeeld in de Hema naar. Daar verkopen ze sowieso de push-up beha's. Ik denk dat het ook zal helpen voor je zelfvertrouwen, want ik denk dat plastische chirurgie een grote stap is en niet veel mensen zijn altijd tevreden achteraf er kan zoveel misgaan. Ik zou gaan voor de push-up beha en helemaal niet duur ook! Succes!! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben zelf 16 jaar en ben 1.70 lang.
heb maat 70B en soms wel 70C
en ik zou juist dolgraag willen dat ze kleiner waren!! ik vind die van mij persoonlijk lelijk en vergeleken mijn (dunne) lichaam ook veel te groot!
ik zou ze kleiner willen en denk dat er wel meer mensen zijn die klein ook mooi vinden. wees juist blij:$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Botox kun je niet in je borsten spuiten. Waarom? Botox is geen opvulmiddel maar een spul dat botuline-toxine bevat wat de spieren verlamd (om rimpels bij bijv fronzen weg te werken)
Een borstvergroting doormiddel van vet kan doormiddel van eigen vet, mits je tenminste genoeg vet heb elders in je lichaam. Hier komt dus een liposuctie bij.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar ik snap niet waarom je dit zou doen. Een b is erg mooi en hebben de meeste vrouwen. Bovendien kun je met push-up beha's heel veel doen. Bikini's tegenwoordig hebben steeds meer een push up karakter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan bh's met "ingebouwde" vullingen. Dat geeft echt een mooi effect. Informeer eens bij een goede lingeriewinkel. Ook kun je losse vullingen kopen die voor een maatje meer zorgen. Voordeel: je hoeft niet te laten snijden en kunt ze in elke bh of bikinitop gebruiken. Overigens: botox legt spieren lam en doet niets voor volume.