Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

beste Mensen, Sinds 3 dagen heb ik steeds meer rode bultjes op been en onderbeen ze jeuken niet, en zitten in me haar zakjes please wat is het ?

na een masssage in vietnam kreeg ik ze er werd olie gebruikt kan het zijn dat me haarzakjes onstoken zijn ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het zal vermoedelijk een (onschuldige) reactie zijn op één van de stoffen van de eterische olie waar je mee in contact bent geweest.
Bij twijfel of aanhoudende klachten gewoon even langs de huisarts gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dit al drie dagen duurt en het worden er steeds meer, kan ik je maar één advies geven: bel met je huisarts voor een afspraak en laat ernaar kijken.

Uitslag kan van veel verschillende dingen komen en we kunnen er hier met z'n allen naar gaan raden, maar een huisarts kan echt uitsluitsel geven. Succes ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helmaal mee eens Marita. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, ga naar de huisarts. Wij zijn geen artsen, en rode bultjes kunnen van alles zijn, ik zou er niet eens naar durven gokken.
kan ook een insect geweest zijn.
ik heb eens een vlooieplaag gead in huis na de vakantie. we kwamen binnen en de vlooien zaten direct to in mijn knieholte (bah) dus misschien vlooien beten daar lijkt het op.
maar ik ben geen arts. dus bellen die dok. (daar is hij/zij voor)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou natuurlijk ook kunnen dat er door de massage haartjes uit je benen getrokken zijn en dat veroorzaakt ook rode builtjes. Ik zou me maar niet zo`n zorgen maken. Zolang je je verder goed voelt en geen koorts hebt denk ik dat je niet naar een arts toe hoeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding