Hoe krijg ik minder volle lippen?

Ik ben een jongen en ik vind dat ik best dikke lippen heb

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Men kijkt altijd heel kritisch naar zichzelf ook jij als jongen, en vind altijd iets waarvan hij/zij ontevreden over is. We kunnen geen foto zien voor wat betreft jou lippen, het kan misschien allemaal wel heel erg meevallen. De mooiste zangeressen zijn 's ochtend zonder make-up niet om aan te zien. Als het een obsessie voor je is overleg het dan met je huisarts, misschien dat plastische chirurgie je kan helpen. Jezelf accepteren lijkt mij in jouw geval een betere oplossing, misschien vinden meiden jouw lippen wel heel sensueel. De mensen zijn aan jouw lippen ook gewend geraakt. Je zegt ook "ik vind", dus denken anderen daar misschien anders over?

Geen lipgloss meer opdoen. Daar lijken lippen voller door. Hoop dat dit helpt. Groetjes!

Als ik jou was zou ik blij zijn met je volle lippen. Want dat kan je later zeker een paar grote voordelen op leveren ;) en veel meisjes/vrouwen of homoseksuele vinden het idd erg sexy. Ik zie dus niet echt nadelen?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100