Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik minder volle lippen?

Ik ben een jongen en ik vind dat ik best dikke lippen heb

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reiziger-lippen? http://vnexpress.net/Files/Subject/3B/A0/1D/A4/Reiziger.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel vrouwen vinden dit juist aantrekkelijk aan een man, wees er trots op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet op mijn leeftijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bwn best geintereseerd. Ik ben ook 15 met precies hetzelfde. Bij mij werkt het wél in mijn voordeel. :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Men kijkt altijd heel kritisch naar zichzelf ook jij als jongen, en vind altijd iets waarvan hij/zij ontevreden over is. We kunnen geen foto zien voor wat betreft jou lippen, het kan misschien allemaal wel heel erg meevallen. De mooiste zangeressen zijn 's ochtend zonder make-up niet om aan te zien. Als het een obsessie voor je is overleg het dan met je huisarts, misschien dat plastische chirurgie je kan helpen. Jezelf accepteren lijkt mij in jouw geval een betere oplossing, misschien vinden meiden jouw lippen wel heel sensueel. De mensen zijn aan jouw lippen ook gewend geraakt. Je zegt ook "ik vind", dus denken anderen daar misschien anders over?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord!+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi antwoord goed over nagedacht! +1

Andere antwoorden (2)

Geen lipgloss meer opdoen. Daar lijken lippen voller door. Hoop dat dit helpt. Groetjes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik blij zijn met je volle lippen. Want dat kan je later zeker een paar grote voordelen op leveren ;) en veel meisjes/vrouwen of homoseksuele vinden het idd erg sexy. Ik zie dus niet echt nadelen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding