overgang stijfheid

Sinds de overgang heb ik last van stijfheid als ik even te lang zit. Ik gebruik glucosamine, maar of het echt helpt weet ik niet, want ik heb er nog steeds last van. Het zou kunnen als ik t niet meer zou gebruiken dat het dan nog erger is Ik haal t bij het kruitvat.

Ik doe heel veel sport bodyjam en power pump. Maar het blijft toch stijf als ik even te lang zit. Ik kan toch niet de hele dag rond blijven lopen. Maar als ik opsta lijkt t alsof ik 88 jaar oud ben en als ik dan weer even in beweging ben is t weer weg en dan lijk ik weer geen 88 jaar. Best raar

Weet iemand of er nog iets anders is om in te nemen wat helpt zodat ik t niet meer heb als ik wat langer zit.

Dofa

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Glucosamine kan helpen, mits je een goed merk neemt.
Wat ook erg goed werkt voor ontspannen spieren is Magnesium.

De producten van Orthica zijn echt veel krachtiger en beter dan die goedkope van de drogist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk op de onderstaande site.